تعویض به موقع و استفاده از فیلترهای باکیفیت(اصلی بادوین یا برندهای معتبر معرفی شده در این سایت) یکی از مهمترین و در عین حال ساده ترین روشهای افزایش کارائی و طول عمر دیزل ژنراتورهای بادوین می باشد.

فیلترهای روغن، گازوئیل، آبگیر سوخت و هوای دیزل ژنراتورهای بادوین از پرکاربردترین قطعات مصرفی دیزل ژنراتورهای بادوین می باشد. 

با توجه به اینکه دستگاه های دیزل ژنراتورهای بادوین اخیرا” و از سال ۱۴۰۰ وارد بخش صنعت برق کشور ایران شده اند لذا قطعات مصرفی آنها در بازار صنعت ناشناخته بوده و عدم استفاده از فیلترهای مناسب دیزل ژنراتور بادوین منجر به خسارات فراوان به این  کالاهای سرمایه ای شده و نقش استفاده از قطعات مصرفی باکیفیت را در بهبود عملکرد و طول عمر دستگاه دیزل ژنراتور را بیش از پیش برجسته ساخته است. از جمله مهم ترین این مشکلات می توان به مواردی مانند: روشن نشدن دیزل ژنراتور، خاموش شدن دیزل ژنراتور، فشار روغن کم، قدرت کم موتور، مصرف بالای سوخت، خروج دود سیاه سفید یا آبی اشاره نمود.

دیزل ژنراتور کاشانی جهت رفاه حال مصرف کنندگان نسبت به تدارک و توزیع انواع فیلترهای دیزل ژنراتورهای بادوین(اصلی و برندهای معتبر) اقدام نموده است.

خواهشمند است برای افزایش طول عمر دستگاه و همچنین بهبود کارائی دستگاه دیزل ژنراتور بادوین خود جهت خرید و تهیه  فیلترهای دیزل ژنراتورهای بادوین با کارشناسان ما در دیزل ژنراتور کاشانی به شماره ۰۲۱۳۳۹۴۷۵۹۲ تماس و یا از طریق شماره ۰۹۱۰۱۷۸۱۳۲۷ با ذکر تعداد و مدل دیزل ژنراتور بادوین واتس آپ فرمائید.

فیلتر روغنی بادوین

برای خرید انواع فیلتر دیزل ژنراتورهای بادوین نظیر فیلتر روغن، فیلتر بای پس روغن، فیلتر گازوئیل، فیلتر هوا و فیلتر آبگیر گازوئیل و دریافت اطلاعات فنی و قیمت های فیلتر دیزل ژنراتور بادوین لطفا درخواست خود را از طریق شماره ۰۹۱۰۱۷۸۱۳۲۷ با ذکر تعداد مورد درخواست و همچنین مدل دیزل (مثلا ذکر مدل ۴M06G25/5) واتساپ فرمایید.